2047 мешканців міста отримали минулого тижня консультацію в Центрі обслуговування абонентів

За минулий тиждень оператори Центру обслуговування абонентів КП «Кривбасводоканал» допомогли у вирішенні актуальних питань 2047 абонентам. Людей турбують не тільки питання, пов’язані за нарахуванням за послугу та оформленням технічної документації, а й бажання вчасно повідомити про пориви трубопроводів.

Найбільш зручним способом звернення криворіжці вважають телефонний зв’язок. На лінію ЦОА звертаються близько 70% споживачів, інші особисто приходять на прийом до операторів, та незначна кількість користується електронним зверненням.

Шановні криворіжці! Нагадуємо, що звернутися в Центр можна декількома зручними для вас способами: особистий прийом проводиться з понеділка по п’ятницю за адресою – вул. Єсеніна, 6а з 8.00 до 17.00 (у п’ятницю з 8.00 до 15.45), телефонні дзвінки приймаються за номерами 056-499-15-75 або 067-659-15-75. Передати показання приладів обліку можна з 10 по 25 число кожного місяця цілодобово, так як в нічний час ведеться запис, а в робочий час здійснюватиметься розшифровка.

Ми вдячні вам за довіру та завжди раді допомогти!