Кількість звернень до Контакт-центру за день зросла до п’ятисот

Популярність Центру обслуговування абонентів невпинно зростає. Щодня до фахівців КП «Кривбасводоканалу» звертається все більше споживачів. Наприклад, 10 травня оператори ЦОА надали консультації 507 абонентам. З них 364 звернулись за допомогою телефонного зв’язку, 132 особи особисто завітали на прийом до операторів, ще 11 обрали інтернет-зв’язок.

Шановні криворіжці! Нагадуємо, що звернутися в Центр можна декількома зручними для вас способами: особистий прийом проводиться за адресою – вул. Єсеніна, 6а з 8.00 до 17.00, телефонні дзвінки приймаються за номерами 056-499-15-75 або 067-659-15-75. Передати показання приладів обліку можна з 10 по 25 число кожного місяця цілодобово, так як в нічний час буде вестися запис, а в робочий час здійснюватиметься розшифровка.

Ми вдячні вам за довіру та завжди раді допомогти!