Центр обслуговування абонентів – зручний спосіб отримання кваліфікованої допомоги

3 травня до Центру звернулись 437 абонентів. Цей показник підтверджує зростання популярності саме такої форми роботи зі споживачами. З кожним днем оператори ЦОА обслуговують все більшу кількість криворіжців. Найбільш затребуваним способом звернення до Центру залишається телефонний зв’язок. 3 травня оператори водоканалу прийняли 283 дзвінка, особисто до Центру завітали 111 мешканців, ще 43 – обрали формою звернення електронну пошту.

Шановні криворіжці! Нагадуємо, що звернутися в Центр можна декількома зручними для вас способами: особистий прийом проводиться за адресою – вул. Єсеніна, 6а з 8.00 до 17.00, телефонні дзвінки приймаються за номерами 056-499-15-75 або 067-659-15-75. Передати показання приладів обліку можна з 10 по 25 число кожного місяця цілодобово, так як в нічний час буде вестися запис, а в робочий час здійснюватиметься розшифровка.

Ми вдячні вам за довіру та завжди раді допомогти!