Оператори Контакт-центру опрацювали у понеділок 341 звернення

У понеділок, 24 квітня, до Центру обслуговування абонентів КП «Кривбасводоканал» звернувся 341 абонент. 173 криворіжця отримали консультацію по телефону, 155 абонентів особисто завітали на прийом до операторів, ще 13 чоловік вирішили питання через мережу Інтернет.
В цей день найбільша кількість питань, а саме 49%, яка турбувала абонентів, стосувалась нарахувань за послуги.

Шановні криворіжці! Нагадуємо, що звернутися в Центр можна декількома зручними для вас способами: особистий прийом проводиться за адресою – вул. Єсеніна, 6а з 8.00 до 17.00, телефонні дзвінки приймаються за номером 056-499-15-75 (без перерви на обід). Передати показання приладів обліку можна з 10 до 25 числа кожного місяця цілодобово, так як в нічний час буде вестися запис, а в робочий час здійснюватиметься розшифровка.

Ми вдячні вам за довіру та завжди раді допомогти!