За минулий тиждень в Контакт-центрі 1039 абонентів отримали кваліфіковану допомогу
З понеділка, 17 квітня, по п’ятницю, 21 квітня, до Центру обслуговування абонентів КП «Кривбасводоканал» звернулись 1039 абонентів. Як і раніше, більшість споживачів віддають перевагу консультаціям по телефону, інші звертаються на особистий прийом до операторів або через Інтернет.
Минулого тижня найбільш затребуваними були питання, пов’язані з оформленням технічної документації та нарахуваннями за послуги.
Шановні криворіжці! Нагадуємо, що звернутися в Центр можна декількома зручними для вас способами: особистий прийом проводиться за адресою – вул. Єсеніна, 6а з 8.00 до 17.00, телефонні дзвінки приймаються за номером 056-499-15-75 (без перерви на обід). Передати показання приладів обліку можна з 10 до 25 числа цілодобово, так як в нічний час буде вестися запис, а в робочий час здійснюватиметься розшифровка.
Ми вдячні вам за довіру та завжди раді допомогти!