На номер 499-15-75 надійшло 118 дзвінків

Зручність звернення на телефон Центру обслуговування абонентів КП «Кривбасводоканал» 20 квітня оцінили 118 мешканців міста. Це 61% від загальної кількості тих, хто звернувся у цей день до Контакт-центру підприємства. Всього консультаціями фахівців водоканалу скористалися 307 осіб.  Особисто до Центру завітали 118 криворіжців, ще 1 обрав електронну форму звернення.

Переважна більшість питань, що турбувала мешканців, стосувалась нарахувань за послуги.

Шановні криворіжці! Нагадуємо, що звернутися в Центр можна декількома зручними для вас способами: особистий прийом проводиться за адресою – вул. Єсеніна, 6а з 8.00 до 17.00, телефонні дзвінки приймаються за номером 056-499-15-75 (без перерви на обід). Передати показання приладів обліку можна з 10 до 25 числа кожного місяця цілодобово, так як в нічний час буде вестися запис, а в робочий час здійснюватиметься розшифровка.

 

Ми вдячні вам за довіру та завжди раді допомогти!