Боржникам – окрема увага!
КП “Кривбасводоканал” має забезпечувати стабільне та якісне надання послуг мешканцям міста. Але цей процес тісно пов’язаний з платіжною дисципліною споживачів. Відтак велика заборгованість гальмує впровадження будь-яких позитивних змін на комунальному підприємстві.
Борг споживачів – це не придбані вчасно кілометри нових труб, відсутність можливості встановити на всіх насосних станціях нові енергоефективні насоси, використання в роботі старих аварійок тощо.
Тому боротьба з таким явищем, як заборгованість для водоканалу одна з пріоритетних.
З початку червня 2019 року комунальники провели десятки антиборгових рейдів. Представники водоканалу навідались до 58 мешканців багатоквартирного сектору, які заборгували 644 тисячі гривень за послуги, а також до 21 власника приватного будинку, які мають повернути більше 47 тисяч гривень. Квартири боржників були обмежені у водовідведенні, у приватному секторі боржникам тимчасово обмежили послугу водопостачання.
Рішучі заходи впливу будуть тривати й далі.