На номер 499-15-75 звернулись більше 2,5 тисячі абонентів

Трохи більше ніж за місяць фахівці Центру обслуговування абонентів КП «Кривбасводоканал» надали консультації майже 5 тисячам криворіжців. Нагадаємо, Центр почав роботу на початку лютого і сьогодні до нього щодня звертаються сотні мешканців з питань водопостачання та водовідведення.

Всього з моменту запуску Центру і до сьогоднішнього дня на особистий прийом до операторів звернулись майже 2 тисячі мешканців Кривого Рогу, ще 2,5 тисячі отримали консультації по телефону, Інтернет-спілкування обрали майже 500 абонентів.

Шановні криворіжці! Нагадуємо, що звернутися в Центр можна декількома зручними для вас способами: особистий прийом проводиться за адресою – вул. Єсеніна, 6а з 8.00 до 17.00,  телефонні дзвінки приймаються за номером 056-499-15-75 з 8.00 до 20.00 (без перерви на обід). Передати показання приладів обліку можна цілодобово, так як в нічний час буде вестися запис, а в робочий час здійснюватиметься розшифровка.

Ми вдячні вам за довіру та завжди раді допомогти!