Основні підсумки минулого тижня
КП «Кривбасводоканал» цілодобово слідкує за станом мереж водопостачання та водовідведення. Знос трубопроводів потребує великої уваги комунальників. Крім цього, працівники водоканалу надають консультації та допомогу абонентам, у яких виникають питання з приводу нарахувань, технічних умов, договірних відносин.
З 4-го по 10-е лютого бригадами Кривбасводоканалу було усунуто 107 поривів на трубопроводах, ліквідовано 627 засмічень каналізації та накрито більше 40 колодязів.
Варто окремо виділити пікові навантаження на Центр обслуговування абонентів, пов’язані з питаннями споживачів стосовно нарахувань за січень. З п’ятниці по понеділок оператори опрацювали 2354 дзвінка, ще майже півтисячі криворіжців завітали до ЦОА особисто. Нагадаємо, що отримати роз’яснення щодо нарахувань можна не тільки в ЦОА, але й звернутися до фахівців служби збуту https://kp-kvk.dp.ua/?page_id=93.