Все більше криворіжців звертаються до Контакт-центру по телефону
У середу, 15 березня, до Центру обслуговування абонентів КП «Кривбасводоканал» звернулись 227 абонентів. Переважна більшість питань, що їх хвилювала, стосувалась нарахувань за послугу водопостачання та водовідведення (42%) і оформлення технічної документації (34%). Також фіксувались повідомлення про засмічення, пориви та витоки.
Переважна більшість абонентів отримали консультацію по телефону – 120 чоловік, на особистий прийом до Центру звернулись 89 абонентів, 18 споживачів скористалися Інтернет-спілкуванням.
Шановні криворіжці! Нагадуємо, що звернутися в Центр можна декількома зручними для вас способами: особистий прийом проводиться за адресою – вул. Єсеніна, 6а з 8.00 до 17.00, телефонні дзвінки приймаються за номером 056-499-15-75 з 8.00 до 20.00 (без перерви на обід). Передати показання приладів обліку можна цілодобово, так як в нічний час буде вестися запис, а в робочий час здійснюватиметься розшифровка.
Ми вдячні вам за довіру та завжди раді допомогти!