Контакт-центр КП «Кривбасводоканал» 3 березня опрацював 116 звернень

3 березня до Центру обслуговування абонентів КП «Кривбасводоканал» звернулися 116 абонентів. Переважна більшість питань, що їх хвилювала, стосувалась нарахувань за послугу (48%) та оформлення технічної документації (29%).

Переважна більшість абонентів звернулись до Центру по телефону – 68 чоловік, отримали консультацію особисто – 37 відвідувачів,  11 споживачів  скористалися Інтернет-спілкуванням.

Шановні криворіжці! Нагадуємо, що звернутися в Центр можна декількома зручними для вас способами: особистий прийом проводиться за адресою – вул. Єсеніна, 6а з 8.00 до 17.00,  телефонні дзвінки приймаються за номером 056-499-15-75 з 8.00 до 20.00 (без перерви на обід). Передати показання приладів обліку можна цілодобово, так як в нічний час буде вестися запис, а в робочий час здійснюватиметься розшифровка.

Ми вдячні вам за довіру та завжди раді допомогти!