Більше 2 тисяч звернень за тиждень — ЦОА набирає обертів

Центр обслуговування абонентів працює в інтенсивному режимі. Все більше мешканців міста розуміють зручність звернення до операторів, особливо за допомогою телефонного зв’язку. Так було і минулого тижня.
Всього з понеділка 10 липня по п’ятницю 14 липня оператори Контакт-центру КП «Кривбасводоканал» відповіли на запитання, проконсультували та допомогли 2231 споживачу. 75% – через телефонні дзвінки. Найактуальнішими були запити, що стосувались нарахувань та повідомлення про засмічення трубопроводів.

Шановні криворіжці! Нагадуємо, що звернутися в Центр можна декількома зручними для вас способами: особистий прийом проводиться з понеділка по п’ятницю за адресою – вул. Єсеніна, 6а з 8.00 до 17.00 (у п’ятницю з 8.00 до 15.45), телефонні дзвінки приймаються за номерами 056-499-15-75 або 067-659-15-75. Передати показання приладів обліку можна з 10 по 25 число кожного місяця цілодобово, так як в нічний час ведеться запис, а в робочий час здійснюється  розшифровка.

Ми вдячні вам за довіру та завжди раді допомогти!