1697 звернень за тиждень – результат роботи операторів Контакт-центру

Центр обслуговування абонентів КП “Кривбасводоканал” залишається найзручнішим способом звернення споживачів до підприємства. За минулий тиждень Контакт-центр опрацював 1697 запитів від криворіжців.

Як і раніше, найзатребуванішим способом для вирішення болючих питань абоненти обирають телефонний зв’язок. На його долю припадає більше 50% звернень.

Шановні криворіжці! Нагадуємо, що звернутися в Центр можна декількома зручними для вас способами: особистий прийом проводиться з понеділка по п’ятницю за адресою – вул. Єсеніна, 6а з 8.00 до 17.00 (у п’ятницю з 8.00 до 15.45), телефонні дзвінки приймаються за номерами 056-499-15-75 або 067-659-15-75. Передати показання приладів обліку можна з 10 по 25 число кожного місяця цілодобово, так як в нічний час ведеться запис, а в робочий час здійснюється  розшифровка.

Ми вдячні вам за довіру та завжди раді допомогти!