11 Лют 2019

Основні підсумки минулого тижня

КП «Кривбасводоканал» цілодобово слідкує за станом мереж водопостачання та водовідведення. Знос трубопроводів потребує великої уваги комунальників. Крім цього, працівники водоканалу надають консультації та допомогу абонентам, у яких виникають питання з приводу нарахувань, технічних умов, договірних відносин.

З 4-го по 10-е лютого бригадами Кривбасводоканалу було усунуто 107 поривів на трубопроводах, ліквідовано 627 засмічень каналізації та накрито більше 40 колодязів.

Варто окремо виділити пікові навантаження на Центр обслуговування абонентів, пов’язані з питаннями споживачів стосовно нарахувань за січень. З п’ятниці по понеділок оператори опрацювали 2354 дзвінка, ще майже півтисячі криворіжців завітали до ЦОА особисто.  Нагадаємо, що отримати роз’яснення щодо нарахувань можна не тільки в ЦОА, але й звернутися до фахівців служби збуту http://kp-kvk.dp.ua/?page_id=93.