Ще раз про повірку лічильників

Важко знайти українця, який не знає, що “лист щастя” немає нічого спільного з цим гарним відчуттям.

Триває 363-й день від дня затвердження Постанови КМУ № 412 (https://bit.ly/3MbO5xW) про відтермінування обов’язкової державної повірки приладів обліку холодної води (і не тільки води), а криворіжці продовжують отримувати сповіщення від приватних фірм про необхідність повірити водомір. Ними спамлять електронну пошту, надсилають смс, вставляють у двері папірці з серйозним текстом. Дуже часто підписуються водоканалом…

У зв’язку з цим виникає кілька резонних запитань, на які ми поспішаємо надати відповідь.

  • Так треба чи не треба робити держповірку водоміру під час воєнного стану? Згідно з Постановою, повірка не є обов’язковою, якщо у вас немає претензій до роботи лічильника. Детально ми про це розповідаємо тут (https://youtu.be/JbVIvSzoLIo). Звісно, якщо абонент таки вирішив повірити лічильник, Кривбасводоканал прийме акт і оновить дату повірки в своїй базі.
  • Звідки ці фірми знають, коли в мене дата повірки? В мирний час компанії роками надавали послуги і склали свою базу клієнтів, в якій є всі відомості, включно з контактними номерами. Це нормальна практика – нагадувати споживачам про дії, які необхідно зробити раз на 4 роки. Якби не у вигляді страшилок під час війни…
  • Ви мене не переконали, я все одно зроблю повірку, щоб на душі був спокій. Яка послідовність дій? Якщо поточна повірка ще чинна, треба викликати контролера КВК для зняття пломби. Потім або демонтувати лічильник і привезти його до водомірної майстерні водоканалу, або звернутися до сертифікованої компанії, й повірити водомір без демонтажу. Далі знову запросити контролера на опломбування.

Отже, якщо ви отримали сповіщення про повірку, але не впевнені, що з цим робити, – телефонуйте або пишіть нам (контакти тут (https://kp-kvk.dp.ua/?page_id=93)), ми проконсультуємо, а рішення приймете самостійно.