КП «Кривбасводоканал» – новий підхід до роботи

На КП «Кривбасводоканал» відбувається зміна підходу до поліпшення якості обслуговування і трансформація ставлення до споживачів. Сьогодні підприємство бачить в кожному жителеві міста не тільки абонента, але і партнера, від якого також залежить стабільна робота комунальників.

2017 рік Кривбасводоканал почав з відкриття Центру обслуговування абонентів, тим самим спростивши споживачам можливість вирішити свої проблеми, пов’язані з водопостачанням та водовідведенням більш зручним способом. ЦОА приймає відвідувачів особисто, оператори відповідають на телефонні дзвінки по стаціонарному та мобільному номеру, фіксують інформацію про показання приладів обліку і багато іншого. Кількість оброблюваних запитів в день від споживачів в ЦОА становить в середньому 250-500. Для порівняння – з початку запуску Центру сюди зверталося близько ста чоловік в день.

В рамках Стратегії розвитку підприємства на водоканалі відбувається поступове оновлення обладнання. Зокрема, проведені заміни енергоємних насосів на каналізаційних насосних станціях №№ 1, 35, 52, 26-27, 41. До капітального ремонту готують КНС №№ 8 і 56. Ці заходи дозволяють економити десятки тисяч гривень щомісяця на оптимальному використанні електроенергії. Це ж стало одним з головних резервів, які дозволяли утримувати тариф.

У цьому ж році до роботи приступили 2 сучасних екскаватора-навантажувача Hyundai, придбані на лізингових умовах. Техніка дозволяє швидше усувати аварійні ситуації.

Варто відзначити, що в цьому році Військове містечко-33 отримало підкачувальну насосну установку, яка забезпечує надійне надходження води навіть на верхні поверхи близько 20-ти будинків житлового масиву. Минулого тижня таку ж установку отримали жителі багатоповерхівок вулиць Блюхера, Соборності (Косіора), Героїв АТО (Димитрова) – близько 30 будинків. Зараз ведуться підготовчі роботи для монтажу подібної установки по вулицях Єсеніна і Пушкіна.

Сьогодні перед підприємством стоїть безліч завдань, найбільш затребуваною з яких є заміна трубопроводів. 65% мереж водопостачання зношені і відпрацювали встановлений термін експлуатації, мереж водовідведення – 56%. У минулому році були замінені в цілому 7 кілометрів труб. У цьому році при настанні сприятливих погодних умов ремонтні роботи були відновлені. Заміна старих трубопроводів проведена в мікрорайоні 5-й Зарічний, зараз із застосуванням нового методу будуть прокладені близько 400 метрів трубопроводу на вулиці Демиденко-Разянова.

Окрему роль в стані мереж підприємства відіграє низька культура поводження з побутовими відходами та каналізацією у абонентів. Споживачі змивають в каналізацію побутові відходи, їжу, засоби особистої гігієни, будматеріали і багато іншого, що призводить до засмічення трубопроводів і витоків каналізації на поверхню. Зараз працівникам водоканалу доводиться ліквідовувати в середньому по 80-100 засмічень в день. У практиці водоканалу є випадки, коли з каналізаційних колодязів слюсарі діставали навіть коляски і рами від вікон. Це говорить про те, що люди не тільки в своїх власних будинках змивають в каналізацію все підряд, а й викидають сміття в колодязі, які після крадіжки кришок залишаються відкритими.

З початку року було вкрадено 197 кришок колодязів. Накрита було практично така ж кількість. За фактами крадіжки подані заяви в правоохоронні органи. Дізнаватися про місця, де зникли кришки колодязів, підприємству допомагають жителі міста, які активно повідомляють про це через офіційний сайт водоканалу.

Хотілося б, щоб абоненти допомагали не тільки в цьому, а й повідомляли про тих, хто несанкціоновано користується водою, в тому числі під час поливу (телефон Контакт-центру 499-15-75 або 067-659-15-75), про випадки крадіжки трубопроводів, а також, щоб всі дотримувалися загальноприйнятих правил користування каналізацією.