На телефонну лінію Контакт-центру щодня звертаються сотні мешканців

22 травня до Центру обслуговування абонентів КП «Кривбасводоканал» звернулись 460  споживачів. Криворіжців турбують питання оформлення технічної документації, нарахування, пориви трубопроводів тощо. Найбільш затребуваним способом звернення до Центру залишається телефонний зв’язок. 22 травня оператори водоканалу прийняли 343 дзвінки, особисто до Центру завітали 104 мешканця, ще 13 – обрали електронну форму звернення.

Шановні криворіжці! Нагадуємо, що звернутися в Центр можна декількома зручними для вас способами: особистий прийом проводиться з понеділка по п’ятницю за адресою – вул. Єсеніна, 6а з 8.00 до 17.00 (у п’ятницю з 8.00 до 15.45), телефонні дзвінки приймаються за номерами 056-499-15-75 або 067-659-15-75. Передати показання приладів обліку можна з 10 по 25 число кожного місяця цілодобово, так як в нічний час ведеться запис, а в робочий час здійснюється  розшифровка.

Ми вдячні вам за довіру та завжди раді допомогти!