Все більше абонентів КП «Кривбасводоканал» вирішують свої питання дистанційно
1 березня до Центру обслуговування абонентів КП «Кривбасводоканал» звернулись 274 абонента. Цього разу переважна більшість питань, що хвилювала споживачів, стосувалась нарахувань за послугу водопостачання та водовідведення (59%) і оформлення технічної документації (24%).
До Центру обслуговування абонентів надійшло 179 дзвінків, особисто завітали до Центру 80 криворіжців, ще 15 – отримали консультації фахівців через Інтернет.
Шановні криворіжці! Нагадуємо, що звернутися в Центр можна декількома зручними для вас способами: особистий прийом проводиться за адресою – вул. Єсеніна, 6а з 8.00 до 17.00, телефонні дзвінки приймаються за номером 056-499-15-75 з 8.00 до 20.00 (без перерви на обід). Передати показання приладів обліку можна цілодобово, так як в нічний час буде вестися запис, а в робочий час здійснюватиметься розшифровка.
Ми вдячні вам за довіру та завжди раді допомогти!