Контакт-центр Кривбасводоканалу опрацював за добу 255 звернень

У понеділок, 27 лютого, до Центру обслуговування абонентів КП «Кривбасводоканал» звернулися 255 абонентів. З них майже половина отримали консультацію по телефону, ще 46% від загальної кількості абонентів, які потребували кваліфікованої відповіді, завітали до Центру на особистий прийом. 14 споживачів скористалися Інтернетом. 

Переважна більшість питань, з якими звертались абоненти, стосувалась оформлення технічної документації та нарахувань за послугу водопостачання і водовідведення. Повідомляли абоненти і про засмічення та пориви трубопроводів. 

Шановні криворіжці! Нагадуємо, що звернутися в Центр можна декількома зручними для вас способами: особистий прийом проводиться за адресою – вул. Єсеніна, 6а з 8.00 до 17.00,  телефонні дзвінки приймаються за номером 056-499-15-75 з 8.00 до 20.00 (без перерви на обід). Передати показання приладів обліку можна цілодобово, так як в нічний час буде вестися запис, а в робочий час здійснюватиметься розшифровка. 

Ми вдячні вам за довіру та завжди раді допомогти!