За минулий тиждень в Центрі обслуговування абонентів надали відповіді 2064 криворіжцям

За минулий тиждень оператори Центру обслуговування абонентів КП «Кривбасводоканал» допомогли у вирішенні актуальних питань 2064 абонентам. Людей, як і раніше, турбують здебільшого нарахування за послугу та оформлення технічної документації.

Частіше абоненти звертаються по телефону, на другому місці за способом звернення – особистий візит до операторів, інші обирають електронний зв’язок.

Шановні криворіжці! Нагадуємо, що звернутися в Центр можна декількома зручними для вас способами: особистий прийом проводиться з понеділка по п’ятницю за адресою – вул. Єсеніна, 6а з 8.00 до 17.00 (у п’ятницю з 8.00 до 15.45), телефонні дзвінки приймаються за номерами 056-499-15-75 або 067-659-15-75. Передати показання приладів обліку можна з 10 по 25 число кожного місяця цілодобово, так як в нічний час ведеться запис, а в робочий час здійснюватиметься розшифровка.

Ми вдячні вам за довіру та завжди раді допомогти!