Щодня до ЦОА водоканалу звертаються сотні криворіжців

 17 травня до Центру обслуговування абонентів звернулись 343 споживача. Криворіжців турбують питання оформлення технічної документації, нарахувань, поривів трубопроводів тощо. Найбільш затребуваним способом звернення до Центру залишається телефонний зв’язок. 17 травня оператори водоканалу прийняли 228 дзвінків, особисто до Центру завітали 107 мешканців, ще 8 – обрали електронну форму звернення.

Шановні криворіжці! Нагадуємо, що звернутися в Центр можна декількома зручними для вас способами: особистий прийом проводиться з понеділка по п’ятницю за адресою – вул. Єсеніна, 6а з 8.00 до 17.00 (у п’ятницю з 8.00 до 15.45), телефонні дзвінки приймаються за номерами 056-499-15-75 або 067-659-15-75. Передати показання приладів обліку можна з 10 по 25 число кожного місяця цілодобово, так як в нічний час ведеться запис, а в робочий час здійснюється  розшифровка.

Ми вдячні вам за довіру та завжди раді допомогти!