Ще зручніше: в Центрі обслуговування абонентів КП «Кривбасводоканал» запрацювала мобільна лінія прийому дзвінків

Врахувавши побажання споживачів та усвідомлюючи вимоги сучасності, фахівці КП «Кривбасводоканал» покращили умови звернення криворіжців до Центру обслуговування абонентів.

Відтепер у ЦОА окрім номеру 499-15-75 діє номер 067-659-15-75. Дзвінки на нього з мобільного здійснюються на умовах тарифного плану оператора абонента.

Нагадаємо, телефонні дзвінки нашими спеціалістами приймаються у будні з 8.00 до 17.00 (у п’ятницю з 8.00 до 15.45). Передати показання приладів обліку можна цілодобово, так як в нічний час буде вестися запис, а в робочий час здійснюватиметься розшифровка.

Сподіваємось, що ви з вдячністю оціните усі наші кроки по покращенню обслуговування. Разом з тим, ми підкреслюємо, що чим кращий буде рівень оплати за послуги з боку усіх абонентів, тим вищою якістю послуг буде відрізнятися КП «Кривбасводоканал».