Номер 499-15-75 стає дедалі популярнішим

Зручність звернення на телефон Центру обслуговування абонентів КП «Кривбасводоканал» 11 квітня оцінили 219 мешканців міста. Це 61% від загальної кількості тих, хто звернувся у цей день до Контакт-центру підприємства. Всього консультаціями фахівців водоканалу скористалися 357 осіб.
Особисто до Центру завітали 110 криворіжців, ще 28 обрали електронну форму звернення.
Переважна більшість питань, що турбувала мешканців, стосувалась нарахувань за послуги.
Шановні криворіжці! Нагадуємо, що звернутися в Центр можна декількома зручними для вас способами: особистий прийом проводиться за адресою – вул. Єсеніна, 6а з 8.00 до 17.00, телефонні дзвінки приймаються за номером 056-499-15-75 з 8.00 до 20.00 (без перерви на обід). Передати показання приладів обліку можна з 10 до 25 числа кожного місяця цілодобово, так як в нічний час буде вестися запис, а в робочий час здійснюватиметься розшифровка.

Ми вдячні вам за довіру та завжди раді допомогти!