Кількість звернень до Контакт-центру зросла вдвічі

У понеділок, 10 квітня, до Центру обслуговування абонентів КП «Кривбасводоканал» звернулись 407 мешканців міста. Це майже вдвічі більше, ніж в середньому за день звертались до Контакт-центру раніше.  63% з тих абонентів, які 10 квітня мали питання до Кривбасводоканалу, обрали консультації по телефону, 33% завітали особисто на прийом до операторів, решта  звернулись на адресу підприємства через Інтернет.

Як і раніше, абонентів здебільшого турбують питання оформлення технічної документації та нарахувань за послуги.

Шановні криворіжці! Нагадуємо, що звернутися в Центр можна декількома зручними для вас способами: особистий прийом проводиться за адресою – вул. Єсеніна, 6а з 8.00 до 17.00, телефонні дзвінки приймаються за номером 056-499-15-75 з 8.00 до 20.00 (без перерви на обід). Передати показання приладів обліку можна цілодобово, так як в нічний час буде вестися запис, а в робочий час здійснюватиметься розшифровка.

Ми вдячні вам за довіру та завжди раді допомогти!