Контакт-центр водоканалу у четвер опрацював 210 звернень від абонентів

6 квітня до Центру обслуговування абонентів КП «Кривбасводоканал» звернулись 210 мешканців міста. З них 85 абонентів отримали консультацію по телефону, 118 – звернулись до операторів Центру особисто, ще 7 обрали Інтернет-спілкування.

Переважна більшість питань, що хвилювала абонентів, стосувалась оформлення технічної документації (51%) та нарахувань за послугу водопостачання та водовідведення (40%).

Шановні криворіжці! Нагадуємо, що звернутися в Центр можна декількома зручними для вас способами: особистий прийом проводиться за адресою – вул. Єсеніна, 6а з 8.00 до 17.00, телефонні дзвінки приймаються за номером 056-499-15-75 з 8.00 до 20.00 (без перерви на обід). Передати показання приладів обліку можна цілодобово, так як в нічний час буде вестися запис, а в робочий час здійснюватиметься розшифровка.

Ми вдячні вам за довіру та завжди раді допомогти!