Кількість звернень до Контакт-центру зростає

У понеділок, 27 березня, до Центру обслуговування абонентів КП «Кривбасводоканал» звернулись 292 криворіжця. Найбільше людей хвилювали питання оформлення технічної документації та нарахування за послуги.

З тих абонентів, які звернулись до Центру у понеділок, 158 обрали телефонні консультації. 120 мешканців міста завітали на особистий прийом до операторів, ще 14 скористалися Інтернетом.

Шановні криворіжці! Нагадуємо, що звернутися в Центр можна декількома зручними для вас способами: особистий прийом проводиться за адресою – вул. Єсеніна, 6а з 8.00 до 17.00,  телефонні дзвінки приймаються за номером 056-499-15-75 з 8.00 до 20.00 (без перерви на обід). Передати показання приладів обліку можна цілодобово, так як в нічний час буде вестися запис, а в робочий час здійснюватиметься розшифровка.

Ми вдячні вам за довіру та завжди раді допомогти!