На телефонну лінію Контакт-центру КП «Кривбасводоканал» звернулись 129 криворіжців

23 березня до Центру обслуговування абонентів КП «Кривбасводоканал» звернулись 197 абонентів. Переважна більшість питань, що хвилювала криворіжців, стосувалась нарахувань (41%) та оформлення технічної документації (26%). Повідомляли в Центр абоненти і про пориви трубопроводів, засмічення та інше.

Більшість абонентів, а саме 129 – отримали консультацію по телефону, 57 – завітали до Центру особисто, 11 – вирішили питання за допомогою Інтернет-спілкування.

Шановні криворіжці! Нагадуємо, що звернутися в Центр можна декількома зручними для вас способами: особистий прийом проводиться за адресою – вул. Єсеніна, 6а з 8.00 до 17.00,  телефонні дзвінки приймаються за номером 056-499-15-75 з 8.00 до 20.00 (без перерви на обід). Передати показання приладів обліку можна цілодобово, так як в нічний час буде вестися запис, а в робочий час здійснюватиметься розшифровка.

Ми вдячні вам за довіру та завжди раді допомогти!