13 Тра 2019

Кожен абонент може допомогти літнім людям

На сьогоднішній день все більша кількість людей обирає зручні способи взаємодії з надавачами комунальних та інших послуг. Це стосується, переважно, онлайн-сервісів, які не вимагають великих витрат часу, як то черги або телефонні дзвінки.

У Кривому Розі для споживачів діє досить зручний та простий спосіб не тільки для оплати комунальних послуг, а й для передачі показів лічильників – Нова-Ком. КП “Кривбасводоканал” співпрацює з вказаним сервісом і приймає через нього покази приладів обліку. Все, що потрібно споживачу – комп’ютер та доступ до інтернету.

У квітні Нова-Комом скористалася половина споживачів, що мають вдома лічильник на воду. Інша частина людей з різних причин все ще обирає телефонні дзвінки, чим створює додаткове навантаження на лінії. Такий вибір більш зрозумілий з боку літніх людей, які звикли користуватися традиційними методами спілкування або зі сторони тих, хто не має комп’ютера. Щоб полегшити їм можливість вчасної передачі послуг, усі споживачі, які мають літніх родичів, завдяки комп’ютеру та інтернету можуть вносити за них покази лічильника. Таким чином, охоплення онлайн-сервісом буде значним, а люди похилого віку отримають у вашій особі чуйну підтримку.