12 Лис 2018

Кількість хибних викликів на Кривбасводоканалі зросла

З початком періоду підготовки до опалювального сезону та запуску відповідних систем зросла кількість повідомлень про начебто пориви трубопроводів водоканалу. Проте не завжди, якщо ви бачите на узбіччях чи подвір’ях витоки води, це говорить про пориви водопроводів чи каналізації.
На КП «Кривбасводоканал» останнім часом констатують зростання помилкових викликів. Це пов’язано з тим, що відбувається скидання води теплопостачальними підприємствами або управителями, трапляються й ушкодження на теплоносіях. Інколи вода опиняється на вулиці, але не пов’язана з трубопроводами водоканалу.
Шановні абоненти! Бригади комунального підприємства цілодобово працюють у кожному районі міста. Для того, щоб вони більше встигали на ліквідацію усіх аварійних ситуацій, важливо до мінімуму звести хибні виклики. Просимо з розумінням ставитися до цього та повідомляти підприємству про витоки, які мають відношення до мереж водоканалу. Про них ви можете сповістити Центр обслуговування абонентів: 499-15-75, 067-659-15-75, 066-499-15-75 або Центральну диспетчерську службу за цілодобовим номером: 499-15-78.