27
Чер 2018
Куди звертатись якщо виникли проблеми з водопостачанням
КП «Кривбасводоканал» щодня приймає сотні телефонних дзвінків. Людей турбують не тільки питання, пов’язані за нарахуванням за послугу та оформленням технічної документації, а й бажання вчасно повідомити про пориви чи засмічення трубопроводів.
Нажаль, трапляються випадки, коли криворіжці звертаються з відповідними питаннями за невірними координатами, які помилково вказані в інтернеті та деяких ЗМІ.
КП «Кривбасводоканал» нагадує, що для звернення на підприємство за консультацією або повідомленням про відсутність води, пориви, засмічення тощо існують виключно наступні телефони:
Центр обслуговування абонентів – 499-15-75, 067-659-15-75 ( з понеділка по неділю з 8.00 до 20.00)
Центральна диспетчерська служба – 499-15-78 (цілодобово).