Куди звертатись якщо виникли проблеми з водопостачанням

КП «Кривбасводоканал» щодня приймає сотні телефонних дзвінків. Людей турбують не тільки питання, пов’язані за нарахуванням за послугу та оформленням технічної документації, а й бажання вчасно повідомити про пориви чи засмічення трубопроводів.

Нажаль, трапляються випадки, коли криворіжці звертаються з відповідними питаннями за невірними координатами, які помилково вказані в інтернеті та деяких ЗМІ.

КП «Кривбасводоканал» нагадує, що для звернення на підприємство за консультацією або повідомленням про відсутність води, пориви, засмічення тощо існують виключно наступні телефони:

Центр обслуговування абонентів – 499-15-75, 067-659-15-75 ( з понеділка по неділю з 8.00 до 20.00)

Центральна диспетчерська служба – 499-15-78 (цілодобово).