Майже 20% заявок, що надходять до Кривбасводоканалу, хибні

КП «Кривбасводоканал» цілодобово виконує роботи на мережах водопостачання і водовідведення. В основному, це ліквідація аварійних ситуацій, усунення засмічень, заміна трубопроводів.

Нажаль, значну частину сил і ресурсів Кривбасводоканалу доводиться витрачати на хибні виклики. В середньому, за тиждень їх надходить до 20% від загальної кількості. Особливо це стосується повідомлень про засмічення каналізаційних мереж і витоки. Наприклад, з 1 по 12 березня до КП «Кривбасводоканал» надійшло 77 хибних заявок на усунення засмічень. Про них повідомляли як мешканці багатоповерхівок, так і управителі. Після виїзду аварійних бригад комунальників з’ясовувалось, що жодної проблеми за вказаними адресами немає.

Шановні мешканці міста! Кривбасводоканал звертається до вас з проханням усвідомлювати наскільки кожна непідтверджена по факту заявка відволікає комунальників від усунення дійсно гострих проблем. Будь-який  виїзд бригади  на такі виклики це марні витрати пального, трудового ресурсу і часу.

В той же час нагадуємо, що з будь-яких питань, які стосуються стану мереж будинку та прибудинкової території, ви можете звертатись безпосередньо до управителя, який за них відповідає.