12 Лют 2018

Повірка лічильника. Коментар фахівця

До КП «Кривбасводоканал» у зв’язку з прийнятими у законодавстві змінами надходять запитання щодо повірки лічильників холодної води. Розтлумачив особливості застосування нових норм в одному з місцевих друкованих видань заступник директора зі збуту Олександр Веретельник.

 – До недавнього часу, а саме – до 29 листопада 2017 року – повірку приладів обліку холодної води Кривбасводоканал проводив власними силами, так як в тариф входила складова на цю процедуру. Але з 28 листопада минулого року в силу вступили нові тарифи на водопостачання та водовідведення для жителів багатоквартирного сектору, затверджені на підставі Постанови Національної комісії, що здійснює держрегулювання в сферах енергетики і комунальних послуг №1344. Аналогічні зміни торкнулися і жителів приватного сектору, які набули чинності 16 грудня 2017 року на підставі постанови НКРКЕП №1343. Цими нормативними документами з тарифу водопостачальних підприємств були виключені витрати на проведення повірки приладів обліку. Як вже встигли помітити споживачі, тариф став трохи менше, але тепер водоміри, термін повірки яких настав після зазначених дат, повинні повірятися за рахунок абонентів.

Підкреслю, це не примха Кривбасводоканалу, а вимога закону, яку ми, як постачальник послуг, зобов’язані виконувати. Завданням підприємства залишаються нагадування і рекомендації абонентам про терміни проведення повірки. Все інше – вже не наша зона відповідальності. Абонент сам обирає виконавця послуг з повірки – він може звернутися як в нашу лабораторію по пр. Гагаріна, 41а, так і до будь-яких інших надавачів таких послуг, які мають відповідну ліцензію.

Що стосується квартирних приладів обліку холодної води, термін повірки яких настав до 29 листопада минулого року, але які ще не були повірені, зазначимо – якщо у абонента є з підприємством договірні відносини, його лічильник перебуває на обліку водоканалу і він звернеться до нас за повіркою, вона буде проведена безкоштовно. У наших районних підрозділах складається графік, згідно з яким і проходить процедура.

І в світлі останніх подій, нагадуємо криворіжцям бути особливо обережними при візиті до їхніх осель підозрілих осіб, які представляються працівниками водоканалу. За останній час вже кілька абонентів стали жертвами шахраїв, які нібито прийшли проводити повірку, брали за це гроші і зникали. Ніяких документів вони не пред’являли, посвідчень тим більше. Наші контролери завжди завчасно телефонують  абонентом, уточнюють всі деталі і при відвідуванні мають з собою посвідчення працівників водоканалу.