Підбиття основних підсумків роботи КП «Кривбасводоканал» у 2017 році

1.Запуск в роботу Центру обслуговування абонентів

 2017 рік КП «Кривбасводоканал» розпочав з запуску Центру обслуговування абонентів. Таким чином підприємством зроблено крок назустріч абонентам, які мають можливість за єдиними координатами отримати як консультацію, так і залишити повідомлення про аварію, порив, витік, передати показання лічильників.

З початку запуску до ЦОА щодня надходило до 100-200 повідомлень та дзвінків. Сьогодні ця цифра перевищує 600-700 звернень. Це обумовлене зростанням інформованості споживачів про роботу єдиних координат замість декількох районних та відкриття телефонної лінії мобільного оператора.

У центрі окремо ведуть  особистий прийом  6 операторів, кожен з яких в середньому обслуговує щодня 18 чоловік, ще 5 операторів приймають телефонні дзвінки – в середньому по 120 в день на одного працівника ЦОА.

З початку роботи ЦОА тут прийнято та опрацьовано більше 152 тисяч звернень криворіжців.

 2. Активне впровадження енергозберігаючих заходів

Вперше за десятки років на комунальному підприємстві було обрано шлях до  енергооптимізації робочого процесу. Мова йде, передусім, про оновлення застарілих та енергоемних насосних агрегатів на каналізаційних насосних станціях.

Нажаль, раніше цьому напрямку приділялась другорядне значення. Насправді, саме в цьому вбачається великий потенціал для економії ресурсів та вивільнення коштів.

У 2017 році  модернізація відбулась на КНС №№ 1, 52, 41, 38, 11, 27, 9, 70, 38, 111, 44, 32, 2, 49.

В цьому році завдяки ефективному енергоменеджменту зекономлено 12 млн.грн.

 

 3. Залучення до роботи сучасної техніки

 На лізингових умовах за підтримки міської влади КП «Кривбасводоканал» придбав 2 сучасні екскаватори-навантажувачі Hyundai та сучасну гідродинамічну машину Ford для промивки каналізаційних мереж.

Техніка дозволяє прискорити ліквідацію аварійних ситуацій та в рази ефективніша від існуючого на підприємстві автопарку. Крім того, власними силами підприємство модернізувало дві гідродинамічні машини КамАЗ та ЗІЛ, а також залучило в роботу барову установку.

 4. Заміна трубопроводів

Водопровідні та каналізаційні мережі, що знаходяться на балансі КП «Кривбасводоканал», більше ніж на половину вже відслужили свій строк. Їх заміна напряму залежить від рівня оплати послуг підприємства з боку споживачів.

У 2017 році при заміні мереж використовувались виключно поліетиленові трубопроводи. За рік було замінено більше 6 кілометрів водопроводів та більше 600 метрів каналізаційних колекторів.

Новий підхід в оновленні мереж застосовується не лише у виборі матеріалу для заміни, а й способі їх прокладання. Кривбасводоканал протягом всього року неодноразово проводив заміну трубопроводів методом горизонтального буріння, який представляє собою багатоетапну технологію безтраншейного прокладання підземних інженерних комунікацій за допомогою спеціалізованих мобільних бурових установок, що дозволяє вести керовану проходку по криволінійній траєкторії, розширювати свердловину, протягувати трубу.

Нові трубопроводи проклали у мкр. 5-й Зарічний, вул. Демиденка, Городищеньська,  Сєчєнова, Уточкіна, Крутогірна, Зелена, Святогеоргіївська, Кропивницького,  Мистецька, Севанська, Симбірцева, Уфимська, Соборності,

Електрозаводська, Цандера, Кибальчича, Миколи Світальського, Радгоспна, Верабово, Валявський водовод, Десантна та інших.

 5. Робота з боржниками

КП «Кривбасводоканал» шукає нові шляхи вирішення складної ситуації з дебіторською заборгованістю. Станом на 1.12.2017 р. населення заборгувало підприємству 126 млн.грн. Окрім претензійно-позовної роботи на водоканалі застосовують й інші важелі впливу на злісних боржників – рейди по обмеженню послуги. Комунальники вдаються до крайніх мір лише після того, як намагання дійти компромісу вичерпано. Головним чином, мова йде про пропозицію укласти договір реструктуризації боргу. Враховуючи економічне становище та складний матеріальний стан, в якому опинилась велика кількість споживачів, КП «Кривбасводоканал» дає можливість боржникам розбити суму боргу на частини і повертати її декількома платіжками.

У 2017 році таких договорів було укладено 2402 (1875 у багатоквартирному та 527 у приватному секторах) на загальну суму 7,6 млн.грн (6,456 млн.грн. у багатоповерховому та 1,146 млн.грн у приватному секторах).

Станом на грудень підприємству вже сплачено 2,785 млн. грн. (2,236 млн.грн по багатоквартиному та 549,5 тис.грн по приватному секторах).

 6. Неодноразове підвищення заробітної плати

 Ефективний підхід до управління підприємством дозволив адміністрації водоканалу з початку року декілька разів переглядати заробітну плату працівників в сторону підвищення. В залежності від категорії та кваліфікації зарплата робітників зростала у січні, березні, серпні та листопаді. Зарплата виплачується вчасно. Усі соціальні зобов’язання підприємство виконує в повному обсязі.