Через боржників не має страждати все місто!

КП “Кривбасводоканал” продовжує проводити рейди з поліпшення платіжної дисципліни. На підприємстві впевнені, що важливо відстоювати інтереси в першу чергу добросовісних споживачів. Послугу водопостачання та водовідведення мають отримувати ті, хто за неї платить.

Споживач, який допустив утворення і накопичення боргу, має бути готовим до невтішних наслідків — обмеження послуги.

На сьогоднішній день борг населення перед КП “Кривбасводоканал” сягає 100 млн.грн. Колосальна сума, яка могла б бути використана на модернізацію роботи підприємства. Для її зменшення водоканал докладає усіх можливих зусиль — пропонує укласти договір реструктуризації, звертається до суду, обмежує послугу.

До останнього методу впливу комунальники вдаються у крайніх випадках, коли пошук компромісу було вичерпано і абонент категорично відмовляється виконувати свої зобовя’зання.

24 липня відповідний рейд торкнувся 8 мешканців багатоповерхових будинків, що заборгували за спожиті послуги 28,4 тис.грн. та 8 мешканців приватного сектору, борг яких сягнув майже 9 тис.грн.

Всім цим абонентам послуга була обмежена. Її відновлення залежить від готовності споживачів повертати КП “Кривбасводоканал” кошти боргу.

Нагадаємо, підприємство проводить відповідні рейди щотижня. Якщо ви не бажаєте опинится у групі ризику, звертайтеся до фахівців водоканалу і укладайте договори реструктуризації.