КП «Кривбасводоканал» проводить консультації та співбесіди через Skype

Зручність та економія часу споживача — одна з цілей, яку переслідує КП “Кривбасводоканал” при впровадженні нових форм обслуговування абонентів. Доречним в цьому є використання сучасних технологій зв’язку.
На підприємстві вводиться в практику отримання консультацій у Skype Центру обслуговування абонентів (ЦОА) та можливість віртуально пройти співбесіду щодо працевлаштування з фахівцями відділу кадрів.

Для отримання відеоконсультації ЦОА у Skype необхідно завчасно записатися за телефонами: 499-15-75 або 067-659-15-75. Консультації проводяться за загальним графіком роботи ЦОА. Обліковий запис Skype – kvkaboncenter.

Якщо ви маєте бажання пройти співбесіду з працевлаштування на КП “Кривбасводоканал” у Skype, ви маєте завчасно записатися по телефонам: 92-26-98 або 92-26-99. Логін відділу кадрів — kvk.ok.

Сподіваємось, що наші кроки додадуть комфорту кожному споживачеві.